30 December 2007

Cum a fost la Centrul Maternal










Gata! am revenit in oras pregatita sa va povestesc cum a fost la centru.

Pe scurt, s-au strans 29 de milioane, 24 s-au dus pe haine mamici, haine copii, jucarii, dulciuri. Hainele pentru mamici cumparate de mine au fost luate de la Mini Prix, iar dulciurile si jucariile le-am cumparat de la Metro.

Am primit dupa ce am fost sambata 22 la Centru inca 5 milioane, bani  care vor fi impartiti cate un milion la fiecare mamica. soon.. i hope.

In afara de acesti bani, multi au ales sa cumpere de pe Lista direct cateva dintre obiecte: hainute, jucarii.



Jada a fost cea mai dulce. A fost suuper incantata de bicicleta, era tare cute. Si facuse ochii mari si se uita la noi toti cei mari super fericita.

Dupa ce s-a jucat cu bicicleta a descoperit si bebelusul, pe care l=a numit Bogdan (ca pe fratiorul ei)








Mai multe poze cu hainutele cumparate, poze de la centru si cateva facturi puteti vedea pe
Flickr


O sa mai merg peste cateva zile sa le dau ce a mai ramas de dat, si o sa aflu cum le-au venit hainele etc :)

Va multumesc foarte mult tuturor pentru ajutor



Multumiri:


Irina Bran
Lola
Anca Mihai + Mediafax, Catastif
Yog
Tibi
Andreea
Cristi x
Carmen
Bianca
Ana Maria Mihail
Katzerinne
Utopic + Gavrila si Asociatii
Andreea Vaduva
Irina (sora mea)

Mirela Cojoc
Cristina Simionescu
Gabi Chiric
Raluca N.
Dimciu Celnicu
Raluca Visinescu

0 comments:

Post a Comment