17 September 2007

Pretty fairy princess


Desi unul dintre visele mele era sa fiu si eu pentru o perioada florareasa, sa am batic si fuste largi si sa fac oamenii fericiti cu florile pe care le vand, si desi este un gest atat de frumos sa daruiesti flori, si o senzatie atat de cozy sa le primesti, imi dau seama ca este un gest complet egoist.

E ca si cum un extraterestru te-ar baga in coma, si pe urma te-ar tine intr-o vaza la aparate pana mori :) Just because you look pwetty :D

Cred ca cel mai placut este sa vezi o floare pe camp, sau sa iti dedice your significant other un lan de flori, sa zicem ca ii da numele tau. Asta da gest frumos si unic :) Daca ai bani si esti darnic poti numi chiar o stea dupa numele persoanei respective. Am avut o colega care a facut asta pentru prietenul ei. impresionant intr-adevar!

Sau faci cadou o planta. Este o varianta convenabila, durabila, iar plantutza va fi sanatoasa si fericita :)


Photo © http://members.aol.com/kokee/

6 comments :

  1. :P nu ar trebui ca animalele tinute in casa sa aiba natura aproape?

    ReplyDelete
  2. pai iepurele meu are... da o mananca :))

    mananca si ce nu e natura.. cursuri, covor, cearseaf, yoli, deget..

    ReplyDelete
  3. Mie-mi place noul look al blogului. Si da, prefer flori pe camp and they should stay there. Apropo, unde au disparut pozele cu Lola?

    ReplyDelete
  4. :(( mie nuuu. imi vreau template-ul inapoi :(.
    ideea este ca acum cateva seri am incercat sa pun filmuletul cu lola. sa uploadez. si s-a blocat la un mom dat. si a doua zi, nu mai exista template-ul. am crezut ca are leg cu postul, si ca am incercat sa uploadez filmulet, si am sters postul :(.

    pe urma am descoperit ca de fapt cel care a creat template-ul l-a sters de pe net ..

    am jelit ce am jelit, si am cautat alte template-uri si nimic nu mi=a placut.

    asa ca e momentul sa imi fac propriul template...dar o sa dureze ceva.. asa ca ne multumim cu asta momentan :P

    ReplyDelete
  5. Pai asta vroiam si eu sa sugerez, sa-ti faci template-ul tau! Dar odata ce e gata as vrea sa vad pozele cu Lola. Mi se parea asa de fluffy....

    ReplyDelete
  6. acu refac postul :)

    ReplyDelete