19 September 2007

Lola's Daily Activities









filmulet  cu LOLA: LINK



9 comments :

  1. doamne cat de mult imi palce de iepurica...e cea mai tare cand sare asa...din senin ;))...ah! si template ul asta imi place cel mai mult dintre toate trei..ramane sa mai adaugi din personalitatea ta..sa fie asa...foarte Yoli :D

    ReplyDelete
  2. uai, da asta nu ramane! e ceva temporar ... eu tot jelesc template-ul meu turcoaz :((

    si Lola.. e dusa rau de tot... o iubesc! chiar acum sare la fel.. si acum imi manaca o soseta.. eh :P

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Nu vrei sa fac si eu un set de poze cu "Lola's daily activities"?

    ReplyDelete
  5. haha. ia baga! mi le dai pe mess si le postez :P funny. do it :)

    ReplyDelete
  6. ok, o sa primesti pozele in curand! si voi, cei care asteaptati cu sufletul la gura!

    ReplyDelete
  7. Yoooliii! Sa nu cumva sa schimbi template-ul! Te rog! E GENIAL! Ma binedispun numai cand in vad! A, da, merci de gentuta:) E pe blog!

    ReplyDelete
  8. haha. no way. nu-l simt prea mult. stau la mila posumului meu sa-mi faca template-ul pe care il am eu in gand. sa vedem ce iese . daca nu iese, pastrez ca n=am ce face.

    ReplyDelete
  9. se pare ca am sters un commnet din greseala. silly me

    Lola said...

    Nu vrei sa fac si eu un set de poze cu "Lola's daily activities"?

    ReplyDelete