30 September 2008

Aparate si inventii




 Printre multele aparate pe care le astept sa fie inventate (precum cel care iti da posibilitatea de a avea in fiecare zi ce varsta ai chef, azi 3, maine 30, poimaine 16 etc, aparatul care te lasa azi sa fii baiat, maine floare, poimaine piatra, as u wish, etc.)  astept cat mai e timp sa se inventeze un aparat care sa iti inregistreze fiecare zi de cand te-ai nascut, un fel de film al vietii tale, evident pe capitole, pe ani, bine categorisite, si sa poti retrai din nou cele mai frumoase intamplari din viata ta, ca un film care ti se deruleaza in fata ochilor. (asta pentru ca nu s-a inventat aparatul care sa te faca sa apreciezi la capacitate maxima ce te inconjoara).

Si numai tu sa iti poti vedea propria viata. Nimeni altcineva.

Poate daca e un aparat smecher, ai putea chiar sa intervii si sa repari acele greseli mari cat Lola dupa ce mananca prea mult (Lola), sau sa poti reveni in acel timp si loc unde vrei sa schimbi ceva, si sa stai acolo cat timp iti rezolvi treaba.

Evident,  intoarcerile nu vor avea repercursiuni asupra timpului prezent, it's just an adjustment of your own foolishness.

2 comments :

  1. postul ăsta al tău mi-a adus aminte de un "Final Cut" cu Robin Williams. nu e chiar ce-ți dorești tu, dar se-apropie considerabil. have you seen it?

    ReplyDelete
  2. mi-a zis prietenul meu imediat dupa ce am scris postul despre film. am inceput sa-l vad acum vreun an dar am adormit pe la inceput.

    ReplyDelete