07 March 2008

hurray hurray!



este o zi minunata!!

mi-am gasit bicicleta visurilor mele!

sunt 2 biciclete de fapt, dar pentru ca nu stiu deloc ce ar trebui sa aiba cum ar trebui sa fie, sunt incantata ca sunt pliante, aurii si pretty cheap! Trebuie doar sa vad care este diferenta dintre ele, si care ar fi mai buna pentru mine.

nici nu stiu ce sa zic de emotie..
adevarul e ca abia pot sa stau pe bicicleta... ultima oara cand am incercat sa invat am reusit sa merg cat de cat.. pana cadeam/ ma propteam de ceva.. dar cred ca asta este momentul sa inva pe bune..

mai este problema cainilor.. care este panica nr1..
apoi masinile...
trafic..
oamenii care merg direct pe banda de biciclete..

ma rog.. sunt prea happy sa ma mai gandesc la astea.. daca vreti si voi bicle pliante, here LINK METROPOLIS bitze



I want to ride my bicycle
I want to ride my bike
I want to ride my bicycle
I want to ride it where I like

12 comments :

  1. Anonymous10:19 AM

    seamana cu raposatu' meu Pegas.ce tare erai odata daca aveai Pegas!si ziua in care inveti sa ti tii echilibrul,prima bordura de care te impiedici, primul pom in care ti ai zgariat ochii ca deh, mai greu cu franele cand simti viteza...primele concursuri de mers cu mainile in aer, si toata smecheria dispare cand iti pierzi dantura in peretele din fata...ehe...sangeee.
    tzoacla e tare.ia ti o si nu te mai gandi la caini, masini, aglomeratie.

    ReplyDelete
  2. eu am o stransa legatura cu bicicletele
    poate o sa-ti povestesc

    ReplyDelete
  3. Go for it girl! Se pliaza, intra in lift si sunt bling! Si se mai spune ca diamnonds are a girls best friend....nah! :)

    ReplyDelete
  4. n-as da bani pe diamante ever!
    i spit on zem!

    ReplyDelete
  5. Anonymous9:44 PM

    lux

    ReplyDelete
  6. tocmai mi-am luat o bicicleta pliabila acum 2 saptamani, dar am luat-o de la celalalt importator de bicilete pliabile, concurenta metropolis-ului, si anume http://bicicletepliante.biz.ly/
    e adevarat, nu sunt aurii, si cand se pliaza se fac si mai mici, pentru ca au roti de 16" si nu de 20", dar mie mi-a placut mai mult cum aratau in poza :P. iar nenea de la care am luat-o mi-a zis ca, vezi doamne, ale lui sunt mai bune calitativ. deh, concurenta...
    oricum, s-o alegi pe cea care ti se potriveste cel mai bine!
    iar cateii din bucuresti sunt in general prietenosi :)

    ReplyDelete
  7. mersi mult de info..
    uite care este problema
    am acceptat sa incerc sa vad alte modele, am intrat.. si nu numai ca vad pretul ala de aprape 700 de ron (wtf!) dar vad ce scrie sub..

    si respingerile astea ingamfate mie imi fac sila.. este total lipsit de profesionalism, este jenant!

    plus ca.. stii.. cand gasesti acel lucru perfect.. e dragoste la prima vedere si stii ca that;s meant to be yours.. ea e :X

    mersi oricum sa o stapanesti sanatos si sa mai imi zici cum e prin oras cu bicla.. mai ales daca esti din bucuresti

    ReplyDelete
  8. ah. nu. stai. ti-am dat prost link-ul. uite aici: http://bicicletepliante.biz.ly/photo4.html
    eu p-asta mi-am luat-o, si era un pic mai ieftina decat cele de dincolo. fiidca am zis ca nu-mi trebuie decat o bicicleta ordinara, mica si urata, care sa nu atraga atentia pe strada, si pe care sa nu vrea nimeni sa mi-o fure :)

    iar prin oras e ok, se poate circula aproape bine pe benzile de biciclete, iar daca oamenii nu se dau la o parte, poti sa-i ocolesti tu. ideea e sa nu mergi cu viteza prea mare. iar daca vrei sa mergi direct pe carosabil (ceea ce mie, personal, nu-mi inspira incredere si mi se pare neconfortabil) ar fi bine sa-ti iei si niste faruri, in caz ca te prinde seara prin oras ;)

    si daca la inceput ti se pare greu sa mergi pe bicicleta, nu te descuraja! gandeste-te cum ti se incordeaza muschii la fiecare pedalare, si ce picioare frumoase o sa ai in cateva saptamani daca pastrezi ritmul :)). eu asa fac, si merge

    ReplyDelete
  9. vaai ce frumos ai zis!
    eu vreau aurie :D cine sa o fure daca e plianta si o iei cu tine.. :P

    pe carosabil... nu.. chiar nu pot. mi-e frica de masini. trafic..

    am facut asa o schita.. ca sa merg de la mine din militari pana in centru.. nu e f ok in unele zone cu caini (fobii) dar e plianta.. ma urc in bus pana trece pericolul :P.. iar de la poli incepe banda de bicle:) yey

    eu deocamdata ma uit urat intr=un mod evident la toti tampitii care numai pe banda de bicle merg.. dar cand o sa am imi iau un claxon de-ala honk honk rosu de plastic :D si ii calc pe toti :D miau

    ReplyDelete
  10. Vreau sa incerc si eu traseul de care spui cand vin prin Bucuresti cu bitza :)

    ReplyDelete
  11. Daca totusi vrei sa iti iei o bitza plianta, iti recomand una de marca - Dahon, Gazelle, etc si nu una chinezeasca. Preturile in Timisoara sunt cam 200 EUR pentru una (putin folosita, dar f buna).

    ReplyDelete
  12. dar eu m=am indragotit de asta :P a 2a :D si oricum o sa o busesc probabil.. si pana o sa am bani sa o iau.. visez :P vrum vrum

    ReplyDelete