01 February 2008

uituca si-n vise

m-am trezit acum din nani cu ideea ca tablia de la pat mi-a fost totimpul alaturi, si ca trebuie sa scriu cum eu m=am comportat foarte dragut cu tablia de la pat, si atunci cand am avut nevoie si ea s-a comportat frumos cu mine.

basically, nu am facut nici una nimic si avem o relatie perfecta.


cred ca ideea mea era una mai veche, dar nu stiu de ce m-am trezit simtit ca este asa o revelatie si trebuie sa spun lumii sa fie o revelatie pentru toti..

i don't know.. i do not know..

oricum ideea este ca daca te comporti nice cu obiectele din jur nici ele nu o sa-ti vina de hac. de ex., am dat ieri cu piciorul de o usa (:-s pain) si poate daca nu mai tranteam usa aia nu mi s-ar fi intamplat.
sau sa imi cada cutia cu toooatte pixurile pe jos. sau cand ma lovesc in coltzul de la blatul biroului.. aia doare..


dar treaba cu tablia era mai mult decat asta.. pacat ca uit cam 90 % cand ma trezesc...

1 comments :

  1. :)) hai ca pe asta nu am mai auzit-o, razbunarea obiectelor :D

    ReplyDelete