29 September 2007

just.. lovely

Sensibila, irascibila si pretentioasa la ciripelile din jur, ma gadil toata cand gasesc intamplator asa niste gangureli divine:


"In această sfântă zi am încălcat regula vestimentară a oraşului mic (conform căreia anotimpul impune grosimea ţesăturii şi intensitatea machiajului, e o regulă nescrisă dar dăinuieşte deasupra noastră ca sabia lui damocles), şi-am scos de la naftalină pardesiul negru, mi-am înghesuit picioarele în cizmele rocăreşti şi-am tras un machiaj anna karina de ziceai că bântuie moartea printre leproşi. Am luat şi umbrela pe post de lance, nu ştiu de ce, dar mă simţeam ca o amazoană, cu ambele ataşamente intacte, v-o spun ca să eliminăm orice dubiu. Scopul dichiselii şi-al înarmării e pur psihologic, eu am ieşit să-mi cumpăr nişte plante în ghiveci pentru bucureşti. Două am vrut să cumpăr, una de sex feminin pe care s-o botez Svetlana şi una de sex masculin pe care s-o împovărez cu un nume cu greutate, ca Fiodor. Dacă aş fi găsit ceva pe măsura gustului meu estetic, aş fi putut să le cânt în fiecare seară I can water my plants and smoke a cigarette/ or go out for a walk/ on my own /or with friends. Toate aveau figuri de grigore şi lijia, nu m-am încumetat."


LINK - Le petit mouton 

0 comments:

Post a Comment