31 August 2007

Walk the rain




cand eram mica si mergeam cu parintii in ce stiu ce calatorie, de plictiseala numaram masinile care aveau o anumita culoare: rosii, galbene, roz :P etc. Uneori faceam competite cu sor=mea, care numara mai multe masini de culoarea x. :P eram foarte sincere in numaratoare... cel putin eu eram.. .. :f   (vi-l prezint pe :f , unii dintre voi ati mai avut poate onoarea de a-l cunoaste)

anul acesta parca, intr-o zi, pentru ca drumul centru - home e lung, m-am apucat sa numar taxiuri. (intotdeauna numaram masinile care mergeau, nu si cele parcate.. depindea de regulile stabilite exact inaintea jocului). m-am hotarat sa le numar si eu doar pe cele care mergeau.

am numarat 140 si ceva :| universitate-gorjului.  

nici nu ma mira cand oamenii iau taxi de la IKEA unde exista titicar free spre mai multe directii, printre care si centru. eu nu iau taxiul decat noaptea cand nu am cu ce bus sa ajung acasa sau ziua in situatii de urgenta. 

cunosteam o persoana care, locuind in centru, nu mersese niciodata cu un bus, de cand era in bucuresti de vreo 4 ani cred. cand avea un drum, lua burghez taxiul. cand am bagat respectiva persoana pe bus, si pe 116( un bus mizer care duce spre some sort of ghetto  :P ) se inverzise tat!  iar cu za niu metrou  nu a fost asa o experienta traumatizanta cum a fost cu busul.

ma rog, mai cunosc si persoane care parca sunt lipite de masina lor. nu merg niciodata pe jos (god forbid) sau cu busul oricat de aproape ar merge.

sunt situatii cand sa ai masina este f bine... cand ai de carat chestii, cand trebuie sa mergi in Ferentari pentru ca dvd playerul de la cora nu functioneaza si in ferentari intr-o casa jenibila este singurul loc din tzara unde poti duce in garantie - atunci da :) o masina pica foaarrtee bine.

si totusi inainte de producerea in masa a masinilor viata era mai lunga mai linistita si mai low-fat. sa nu mai vorbim de poluare :( 

2 comments :

  1. Deci ne-ar fi mai bine fara masini. Cred ca un drum de 1 ora cu o trasura ar fi mult mai placut si mai linistit decat acelasi drum cu masina, facut in doua ore din cauza ca sunt prea muuuulte masini. Dar visez cu ochii deschisi. Si din pacate, desi exista masini care folosesc combustibil nepoluant, nu se inghesuie nimeni sa le cumpere.

    ReplyDelete
  2. ah nu ma pricep prea bine la partea cu combustibilul nepoluant, marturisesc, dar probabil este o achizitie mult mai scumpa decat o masina obisnuita. dunno.
    oricum masinile 90% sunt cam in plus.. oricum ar fi..

    ReplyDelete