06 July 2007

ce tzacaniti!!! :)))



The Voluntary Human Extinction Movement

"Phasing out the human race by voluntarily ceasing to breed will allow Earth's biosphere to return to good health. Crowded conditions and resource shortages will improve as we become less dense."

Ideea e draguta, dar parca adaugand cuvantul EXTINCTION!! .. nu mai suna asa pure and nice and eco-friendly.

Scopul lor final: exterminarea TOTALA a populatiei... (jesus..)

Cand eram prin liceu, am avut si eu propria mea teorie vis a vis de numarul si calitatea populatiei. Ca numai oamenii frumosi sa ..breed :)) ca sa fie toti oamenii de pe Pamant frumosi si nimeni sa nu mai sufere din cauza asta, si, pentru diminuarea saraciei, familiile f sarace sa nu faca mai mult de 1-2 plozi... ca astia toarna cate 15.. care si aia la randul lor.. ma rog :) . suna frumos in mintea mea la acea vreme ... :P

Eu sunt de acord ca we got waaay to far, iar omenirea a facut mult prea multe greseli si a calcat prea multe in picioare, iar respectul fata de Planeta este 0, dar parerea mea este ca ca periodic atunci cand s-a ajuns la un punct critic, un Shiva ar trebui sa vina sa distruga aproape tot, fie ca e un potop, fie a little ice age :P. Iar cativa oameni care merita (like I :P ) sa supravietuiasca si sa o ia de la inceput. Partea nasoala e ca si animlele ar fi omorate.. But it;s not up to us. nici un Shiva si nici un god nu va interveni, ci Planeta. :) Nu ma judecati, eu cred cu tarie in aceasta teorie a mea.

Ce sa zic, le urez bafta :)) si ii sfatuiesc sa se consulte si cu Pinky si Brain :)

Pinky: Whatcha doin' over there, Brain?

Brain: Pondering your afterlife, Pinky.

Ps: uitati-va bine pe site, pentru ca si-au planificat minutios their master plan! amazing yet freaky! ..

0 comments:

Post a Comment