28 May 2007

dreamy centru.. utopic centru?

"Bucurestiul are nevoie de piste pentru biciclete"



wow. e heavenly ce se vede acolo. fara masini, o pista frumoasa, marcata, colorata, oameni care merg prin universitate exact cum am scris eu in postul cu Timisoara! o fi pe bune? sau doar asa, ca arata bine?..ca poate nu ne prindem.. faceti poza mare si uitati-va cu atentie!

aaa, si sa va arat poza facuta cu cateva zile inainte. mergeam pe strada elisabeta si am vazut ceva ce ar trebui sa fie o pista pt biciclete. pentru prima oara in viata mea cand o vedeam. e gri ca trotuarul, masini parcate pe ea, e intrerupta, nu continua, nu are nici un semn pe ea, nu am vazut de atunci incoa nici un biciclist sa mearga pe ea, si, cireasa de pe tort, se termina intr-un magazin. ahaha. vai ce trist. am si un fel de poza:

0 comments:

Post a Comment