21 April 2007

my soundtrack

pentru ca nu este cinstit ca numai personajele din filme sa aiba soundtrack-ul vietii lor, o sa-mi fac si eu soundtrack-ul meu. mai mult decat sigur soundtrack-ul vietii mele as vrea sa fie discul 1 din Final Fantasy VII Advent Children.

Si pentru ca nu este de ajuns, as vrea ca fiecare melodie sa se schimbe in functie de starea mea. Cand mi-e frica sa inceapa Beyond the Wasteland, iar Openingul, Tifa si Water sa fie pentru cand sunt impacata cu tot si toti si toate, Sign pentru cand scriu posturile despre oameni si extraterestri, For the Reunion pentru cand gandurile si problemele mele iau in mintea mea amploare si se intind asupra tuturor, si ating tot universul, Tatakau Mono Tachi cand ma joc si imi place sa ma complic, si intru in dita mai incalceala pe care apoi o desfac, Aerith pentru pentru cand observ lumea si imi place ce vad, Forgotten City pentru cand observ lumea si nu=mi place ceea ce vad, Kita No Daikuudou pentru cand mi-e foarte frica.

si celelalte (pe unele nu le=am pus in playlist, am pus 11 mel din 14) pentru cand am draci





2 comments :

  1. aaaaaaaaaaaa! cum imi pun si eu un player din asta pe blog? ce site il gazduieste? sa baga prin cod html? da-mi si mie plz un comment oriunde pe blog in semn de rely. msmsms!

    ReplyDelete
  2. Anonymous4:04 PM

    ... uf, macar de complezentza sa fi zis ceva de melodii

    prietenul meu nu vrea sa se stie siteul asta :P ca de-asta si scot particica de reclama
    anyways
    iti zic altul:

    http://www.freeflashslideshow.com/

    ReplyDelete