23 November 2006

i dreamed of paris last night...

De ceva timp cand mai ieseam mai pe noapte pe holul blocului la o tigara, auzeam de la vecinii de langa usa mea niste sunete infioratoare. nu era seara in care sa nu se auda..
treptat, in mintea mea s-a creat o poveste tragi-comica. de fapt, ei tineau in casa ceva creatura, legata la aparate, intr-un cadru de fier, cu masca pe fata ca sa poata respira. un fel de roger when they were "milking" him si il tineau in ceva cadru ca era prea gras sa se mai sustina :)) . imi pare rau ca nu am gasit poza. dar cunoscatorii STIU despre ce vorbsc.. :)) well..


si in fiecare seara era sunetul ala de respiratie in ceva tub. vai..
daca in timpul zilei veneam/plecam si in acelasi timp iesea si vreunul din vecini, incercam sa ma uit asa subtil :D poate poate vad ceva fishy.. n=a fost sa fie..

acum cateva seri.. acelasi sunet.. hroashc, hroashc..
deodata! se schimba, pentru prima oara, ceva in sunet.. ceva mormait.. cu alte sunete dubioase..

:)) era domnul sot care sforaia in draci!!! :)) ahahaha :)) m-a umflat rasul, dar in acelasi, timp, asa m-a apucat putina nostalgie, pentru vremurile nu de mult apuse in care imi imaginam io creatura ascunsa acolo :)) aualeu :))


ps: mi s-a mai intamplat ceva asemanator acum vreo 3 ani la moeciu, cand eram cu inca 2 persoane intr-o excursie. si am iesit la plimbare noaptea pe stradutza, si deodata am auzit ursul! roar roar .. intr=una roar roar.. am inceput sa fugim panicati.. sunetul se auzea din fata.. cabana tot inainte era.. noi.. spre urs alergam :)) si se auzea din ce in ce mai tare.. roooar.. roooar.. roooar... ajungem in fata unei cabane.. unde era ceva party.. si era o melodie de la Queen... si basul facea roooarr.. rooaar :)))

=)) . ce sperietura am mai tras atunci :)) si cu ceva minute inainte sa auzim "ursul" era sa fim mancati de ceva caine gigantic :).

rad acu... dar atunci n=am ras.. no sir! :)

0 comments:

Post a Comment