10 September 2006

hello/ bye bye

fact: america este o tara plina de inculti
fact: tinerii din ziua de azi, the fancy ones, trag puternic spre americanizare
fact: they make me sick
fact: scortz are nevoie de o baitza
fact: exista o exceptie: i love sex and the city. and what fills my heart with joy? -> faptul k americanii nu zic la telefon, hello si goodbye. (Carry vs Big)

so, la telefon, unde stiu cine ma apeleaza, i don;t like sain hello. pur si simplu. dar o fac pentru ca mi-au zis cativa ca e urat ce fac :P . eu va educam! ingratilor! asaa.. la telefon nici pa nu imi place sa zic : :

pentru ca intr-un oras precum bucuresti inevitabil te intalnesti cu oameni cunoscuti, daca nu e un simplu Hey Hey si atat, i hate saing BUNA. i hate. yes i do. yes sir. pierdere de timp!

cand ma trezesc in fiecare dimineata urasc sa ii zic lu mama buna dimineata. because i have to do it every goddamn morning ! eu ma ascund, incerc sa trec de bucatarie sa ajung la hol, o iau tiptil si tocmai cand mai am putin pana sa scap!! aud deodata "BUNA DIMINEATA!!" ... : "buuuna". so, niciodata nu scap. la fel si cu pa=ul de la plecare. bu-hu! die!

este si cazul messengerul. buna. ce faci ? stoop it! combinatia asta kills me. mai ales la messenger, si helloul si papaul sunt total inutile.


PAAAAA pa.. paaa.. ok.. papa.. bine.. hai inchide! nu, inchide tu! ok, papa.. papapapapapapa, paa! hai ca inchid! mhm! bine, tu primul! nu! tu primul! eee, bine ! papa PAAA . pAA. PAA! k, papa!

0 comments:

Post a Comment