09 September 2006

ba-ba-ba!


mda..
am o teorie noua
am obsevat eu.. ca oamenii .. de fapt.. nu se trag numai din maimute
ci si din alte animale sau chiar din plante
pana acum am vazut cel mai des oameni- soricei, oameni- pisica, oameni- ratza
dar si koala, buldog, peste, gaina , bufnita, ursuletz, strutz, camila, musca, ...balena... etc..
eu sunt un hamster si in unele zile ratza
mihaela nu este numai o bulina si o wonder woman dar si o puma! roar
costi este o ciupercutza rosie cu buline albe si o panselutza
mariuca este o furnicutza/ greier. alternativ asa :)
gretel este o lebada
radu este o girafa
miahi o pruna
mona este o matza extraterestra de culoare aramie. exotic.
laurica este o viespe.. glumesc.. e tot ceva felina, un leopard mai exact.
cerb este un cerb
danutz este un soarec

totusi.. nici o oaie ..

0 comments:

Post a Comment