07 January 2007


imi place sa fiu surprinsa de catre oameni la care gasesc o opozitie totala intre infatisare si personalitate. sa nu stiu la ce sa ma astept. gagica super eleganta sa ragaie, un nene imens gras si cu moaca de ucigas sa fie cel mai bland om posibil, baiatul androgin, frumos, fin, sa fie boy-ish 100%, roacheru nespalat sa arunce tigara in cosul de gunoi, fata cuminte band votka in spatele scolii, tocilarul care injura si are o atitudine cool, laidback.

nu imi place sa ma prind de personalitatea cuiva doar uitandu-ma la acea persoana. imi place sa ma uit la oameni si sa imi inchipui EU cum sunt ei de fapt, total diferiti de ce arata lumii. cand pustoaica tigancusa din autobuz mananca seminte scuipa si injura, iar gagica din mall deschide gurita aia spurcata si realizezi ca e doar un plastic ambulant la fel de lipsit de personalitate ca si hainele ei "in tendinte", i feel betrayed.
in schimb, nu imi place cand white guys se comporta ca raperii de culoare.

insa ador oamenii care arata bland si sunt cu adevarat blanzi. un astfel de exemplu este Adrian Brody, pe care l-as tine in brate si pupa pe frunte toata ziua, pentru ca nu am mai vazut asa o privire blanda si un caracter atat de puternic si cumpatat.

apoi imi place sa imi imaginez ca oamenii au personalitate multipla. desi infatisarea completeaza personalitatea, intr-un fel esti la munca, si altfel dupa. ma intreb daca seminarista isterica si serioasa fumeaza iarba si se imbata ca oinku , sau in metrou, amaratul care canta la vioara pentru a strange bani se duce acasa intr-un palat plin de aur :) etc.
Desen © Yoli

3 comments :

  1. Yummy... Adrien Brody... sweet! Si desenul meu preferat... sweet. :))

    ReplyDelete
  2. Anonymous10:30 PM

    bouline am vzt intr o zi in 313 o tipa super intolita,super aranjata care scuipa de zor cojile de seminte...si la faza cu ragaitul mi se pare cel mai suit gest ever pe care poate sa l faca o femeie :D

    ReplyDelete